SOCIALINIŲ TINKLŲ MOKYMAI. Reklamos užsakymas

Antradienis, 21 lapkričio, 10:30 - 16:15
Wella Studio Vilnius
Kaina: €80

Renginys yra pasibaigęs, todėl registracija negalima.

Socialiniuose tinkluose grožio specialistai ir ieško naujų klientų, ir palaiko ryšius su esamais – primena apie save, didina lojalumą, informuoja apie naujas teikiamas paslaugas, prekiaujamus produktus. Kad šiuos kanalus išnaudotumėte teisingai, reikia turėti daug kompetencijų: marketingo strategijos kūrimo ir įgyvendinimo, turinio kūrimo, reklamos užsakymo, rezultatų analizės. Parengėme 2 dienų aktyvius mokymus, kuriuose šiuos klausimus apžvelgsime ir tai padarysime atrinkę tik grožio specialistams reikalingus aspektus bei pavyzdžius. 

2 dienų mokymai. Vieno seminaro kaina 80 Eur*, perkant abu seminarus kaina 100 Eur*

*galima atsiskaityti Wella studijos nuolaidos kuponais iki 50% programos kainos

 

1 DIENA. SOCIALINIŲ TINKLŲ STRATEGIJA IR TURINYS

Pirmiausia išmoksime marketingo pagrindų: apsibrėšime, kuo esame išskirtiniai, kas yra mūsų klientai ir kodėl jie sugrįžta būtent pas mus. Tuomet, pagal tai, apsibrėšime, kokį turinį turime kurti socialiniuose tinkluose tam, kad prikviestume dar daugiau klientų arba buvusiems sėkmingai primintume apie save. Skirsime laiko savarankiškam darbui: įvardinti savo išskirtinumus, suplanuoti turinį, įvertinti anksčiau publikuotąjį. Pabaigoje aptarsime naujausias Instagram funkcijas, apsibrėšime kurie statistiniai rodikliai svarbiausi mūsų darbui ir, žinoma, atsakysime į visus Jūsų klausimus.

Po šios dienos išmoksite dar kokybiškiau ir kryptingiau prižiūrėti savo socialinius tinklus bei kurti klientams įdomų turinį.

·  Komunikacijos tikslų kėlimas

·  Paslaugos apibrėžimas

·  Auditorijos apibrėžimas

·  Unikalaus vertės pasiūlymo apibrėžimas

·  Turinys, atitinkantis strategiją

·  Anksčiau publikuoto turinio įsivertinimas

·  Rezultatų analizė, svarbiausi rodikliai

·  Naujos aktualios socialinių tinklų funkcijos

·  Klausimų – atsakymų sesija

2 DIENA. REKLAMOS UŽSAKYMAS SOCIALINIUOSE TINKLUOSE

Susipažinsime su Facebook ir Instagram reklamos užsakymu: sukursime veikiančias kampanijas, išsaugosime svarbiausias auditorijas (jas galėsite naudoti ateities reklamose), išmoksime įvertinti rezultatus. Tiems, kas dar visai nedirbę su Meta Ads, sukursime reklamos paskyras ir pridėsime mokėjimo kortelę. Skirsime laiko atlikti praktines užduotis, kad įsitikintume, jog įsisavinote visą svarbiausią medžiagą, atsakysime į visus iškilusius klausimus. Galite ateiti jų pasiruošę iš anksto. Dirbsime su telefonu pasiekiamais įrankiais.

Po šios dienos mokėsite paleisti reklamos kampaniją, kuri pritrauks naujų klientų, įvertinsite rezultatus. 

·  Pradžia: kaip veikia Meta Ads

·  Kampanijos kūrimas Ads Manager aplinkoje

·  Auditorijų kūrimas pagal įvairius filtrus

·  Rezultatų analizė, svarbiausi rodikliai

·  Praktinė užduotis

·  Klausimų – atsakymų sesija

Lektorius – Domantas Širvinskas – skaitmeninės rinkodaros mokyklos EduMint bendra įkūrėjas, su rinkodara internete dirbantis 15 metų, šios temos seminaruose ir konferencijose mokydamas praleidęs virš 2000 valandų. Domantas yra vienas pirmųjų pradėjęs teikti socialinių tinklų komunikacijos paslaugas Lietuvos verslams ir valstybinėms institucijoms, klientų labui yra efektyviai išleidęs šimtus tūkstančių eurų Facebook reklamos. Lektorius taip pat yra Lietuvos marketingo asociacijos Vilniaus tarybos narys, LiMA vykdomos skaitmeninio marketingo sertifikavimo programos sudarytojas ir ISM universiteto dėstytojas.